Merhaba biZim bebiş 6.aya giriyor, mamayla beslendiği için memede uyuma durumuda yok,ayakta sallayarak uyuyabiliyor veya arabasında gezerek, ayakta sallayarak uyutmayı bitirebilen arkadaşlar var mı, artık ayakta sallamak bile zorlaştı uyumadan önce deli gibi bağırıyor zar zor dalabiliyor.önerilerinizi bekliyorum