Bebegim 4 ay 10 günlük. Bi iki aydır falan kulagı akıyor ve o kulak akıntısı kötü kokar ya kulaklarından cok kötü koku geliyo. Gün asırı yıkıyorum banyoda kulak arkasını lifliyorum. İçini de hafifce temizlemeye calısıyorum banyodan sonra nemli kalmasın diye ama yok yani yine de kokuyor ben enfeksiyon falan oldugunu sanmıyorum ama varsa basına gelen yazabilirmi ona göre götüreyim