philips aventin antikoligini kullanıyorum 0+ ay olanı, şimdi bebegim 47 gunlük artık degiştirmem lazım sanirım akışı yetersiz geliyo dr brownsa gecmeyi düşünüyorum bu bahaneyle , ama kac ay olanı alsam ya 0 3 Mu 3 6 olanı mı alsam sonucta 1.5 ay sonra 3 aylık olcak ama cok mu akar diyede korkuyorum ne yapsam bilemedim fikir verinnn 🤦🏻♀️