merhabalar ben de yakın zamanda arkadasımın tavsiyesi üzerine aldım o biberon ısıtıcıyı çok kullanışlı ve pratik bir ürün buldum daha fazla zamanım kalıyor artık ve araştırdığım kadarıyla da biz normalde sütü ısıtıp soğutunca içerisindeki vitaminlerde de kayıp yaşanıyormuş