Neseekokcen yürüteç hiç önerilmiyor sanki.
Kontrolsüz giderse bir şeyleri devirip kendine zarar verir
Parmak ucunda basmaya alışır
Yürümeye hiç faydası yok
Kaza yapmaya çok açık
Onun yerine yürüme arkadaşı öneriyorlar
Bunları hep instagramdan youtube dan öğrendim doktoruma sormadım ama mantıklı geldi