Merhaba sevgili anneler ben ilk 2 ay sütümü sağarak biberonla verdim sonrasında emzirmeye başlayınca bebeğim biberon ve emzik almamaya başladı ama sürekli emmek istiyor ve emmeden uyumuyor doktor emziğe alıştırmam gerektiğini söyledi ama olmuyor piyasadaki her emziği denedim olmuyor dişleri kaşınıyor ağzından atıyor nasıl yapacağım şaşırdım kaldım