Kızlar merhabalar, 21 martta 40ımız çıktı. Lekelenmem bir tık devam etti kaç gün tam hatırlamıyorum neyse sonra gusül alıp temizlendim fakat sonra 31 martta kırmızı renkte kanama geldi. Adet değildir diye düşündüm.Ve 4 nisan gibi kesildi. 9 Nisanda tekrar kırmızı kan geldi. Hala da devam ediyor. Çok değil ama kan sonuçta. Doktora gittim bir sıkıntı da yok. Adet kanı mı değil mi onu da bilmiyoruz. Bilgisi olan deneyimi olan var mı? Namaz falanda kılıyorum içim çok huzursuz.