Nidaglryz Kızım 4 ay 11 günlük . En son 40 ı çıktığında çocuk doktoruna götürmüştüm . Tekrar götürmem gerekiyor mu göz kulak çocuk herhangi bişey için .
Melis1706 Nidaglryz 3. Ayda goz muayanesi var ama.biturlu yaptiramadim randevu bulamadim.benim bebegimde 3. Ayda tortikolis vardi goturmustum 5. Ayda en son gittigimde 7. Ve 11. Ayda kontrol var dedi
Bluuess2307 Nidaglryz biz 6. Aya kadar her ay gittik sonra 9. Ayda gittik birde 12. Ayda çağırdı yani nerede takip oluyorsunuz bilmiyorum ama özelde genelde bu şekilde istiyorlar ama devlette bilmiyorum işitme tarama kalça Usg yapılmıştır sanırım. Birde bebeğimin gözünde 7. Ayda gözünde çapaklanma olmuştu onun için göze gittik göz doktoru bu aya kadar neden getirmediniz dedi bende bilmiyordum götürmemiz gerektiğini doktorumuzda atlamış. İsterseniz sizde götürün
Tansukiz Nidaglryz 2. Ayda kalça çıkıklığı 3. Ayda göz muayenesi yaptırmanız lazımdı sağlık ocağı da mı bilgilendirmedi sizi çok garip. Her ay mutlaka götürün takip edilmesi gerekiyor çünkü
AfAs Bizde her ay gidiyorduk. Siz daha iyi bilirsiniz ama bir götürün isterseniz. Kg, boy, baş cevresinin ölülmesi lazım. ☺️
Nidaglryz Bluuess2307 evet taramalar yapıldı 40 lıyken . Peki direk çocuk doktoruna mı götürecem yoksa göz doktoruna mı ?
Bluuess2307 Nidaglryz göz için göze götürmelisiniz çocuk doktoru çocuğun aylık baş çevresi boy kilo ölçümün bakar gelişimine bakar