Deletedmom_61 Evet anne karnında asd dendi sonra doğum oldu sorun yoktu ama biraz büyüyünce kalp doktoruna götürün dendi götürdü kaç aylikti 4 falan olması lazım hiçbir sorun çıkmadı zaten çoğunlukla kapaniyormus