Kızlar kızımı sıpaya götürdük yüzdü masaj yapıldı filan cok rahatladı uykusu falanda cok güzeldi. Bende eşime organik kayısı yagı aldırdım masaj yaptım kızıma. Karnına poposuna el ayak burun ve kaş üstlerine. Bi yarım saat sonra kaka yaptı. Üzerinden 3 saat gecti tekrar kaka yaptı. Sıpadaki hanfendi yenilebilir yağlar yıkamanıza gerek yok bebeğinizi demişti ama kayısı ya simdi bilemedim bişe olur mu sizce? Lütfen sen nası annesin 2 aylık bebek falan diye üslup kullanmayın ilk anneliğim öğrenmeye çalışıyorum. Kafama takıldı ki soruyorum bidaha yapmayayım diye.