Nursemommm Çalışmak zorundayım. Bakıcı denedik olmadı yapamadık kreşi uygun gorüyorum 1tane kreşin sartlarından cok memnun kaldım ancak 2 yaş için cok küçük diyenler var. Veren var mı deneyimleriniz neler 😔
Dolores Nursemommm ben de 22 aylık olunca eylülde vereceğim. Mecburum siz gibi İşe dönmek zorundayım iki tane bakıcı denedim olmadı maalesef. Ben değil ama iki yaşında başka arkadaşlarım var gayet memnunlar bakıcıdan iyi diyorlar