Kızlar bugün hastane işim vardı ve holter takıldı bugün zorlu bi sürece gireceğiz 24 saatliğine. Bende sütümü sağdım hastanedeyken acıkır ağlarsa versinler diye. 35 ml felan süt çıktı iki göğüsden. Sağdıkdan hemen sonra bide emzirdim çocuğumu süt hala vardı yani makinem sanırım güçsüz göğsün hepsini boşaltmıyo. Neyse benim gidip gelmem yarım saat sürdü o arada acıkmamış sütü vermemişler, ben gelince ağladı acıkmış artık verdim işte 30ml yakın süt içti kendiliğinden doydu çok az biberonun dibinde kaldı süt, ama meme emerken öyle yapmıyor sürekli sürekli istiyor ya alıştı memede uyumaya ondan yada biberondaki gibi rahat çekemiyor memeyi, bide hemen uyudu sütü içinde memedeyken hemen uyumuyodu. Ben bi daha teğit etcem süt sağıp bu defa biberonla değil şırıngayla vercem çünkü korkuyorum biberona alışır memeyi bırakır diye, eğer yine kendiliğinden şırangayla emmeyi bırakıp hemen uykuya dalarsa demekki memeyi güçlü çekemiyo o yüzden sürekli istiyo ve uykuya dalamıyo aç kalıyo belki 🙄