Merhaba 3 4 gun once aksam ustu kizimin bezinde pembelik farkettim fotosunu cekmistim bir sonraki kakada ise daha azdi ama hemen acile gittik doktor alerjik olabilir dedi kaka kulturru yaptirdik ertesi gun kakadinda hic yoktu kultur sonucunda 3 4 lokosit bakteri uredi normal yaziyordu.. zaten birdaha gormedim fakat bugun aksam kakasinda yine belli belirsiz kirmizilik neden olabilir aranizda yasayan var mi??