Nidaglryz Buna cok sevindim en azndan camdan dısari bakarken oyalanabilir dikkati dağilir , peki chekin evden yaptigimizda koltugu biz belirlemis oluyoruz ya hani esim son gun seceriz havalimaninda zorlanmayiz demisti o zaman cam kenari vs swcemezsek nasil olur ki fikriniz var mi bebek arabasini frlanda gitmeden belirtmek gerekiyo mu , emzireemem muhtemelen emzik veya su denerim