Ege4535 Kızlar bugün kırkımız çıktı dogumdan önce hep ağda yaptırıyordum yine gitmek istiyorum ama korkuyorum dikişlerime bişey olursa diye siz ne zaman yaptırmıştınız?
tekbasimabakiyorum Ege4535 üç ay yaptırma dedi doktor hiçbir şey sürme dedi. Ben yine dayanamadim jilet kullandım, rahat hissetmedim o şekilde
motherofLeyla Ege4535 benim 17 gün oldu hala ne jilet yaptım ne ağda napıcam bilemiyorum jilet yaparım sanırım şimdilik bebişten fırsat bulamadım yapamadım bide daha 17 günlük olunca cesaret edemedim 🙄
Deniz06 Ege4535 kanamam kırkımda bitmemişti. Benim 65 gün sürdü. Biter bitmez yaptırdım ağdayı. Acımamıştı. Zaten orası hissizleşiyor.
Ege4535 tekbasimabakiyorum evet bende korkuyorum jilette sürmek istemedim aslında ama mecburen kullanıcaz sanırım
Ege4535 motherofLeyla aslında bi anlık cesaret işi ağda bir aydan sonra benjm agrım hiç kalmasındıkış bolgesınde
motherofLeyla Ege4535 benimde şimdi pek ağrım yok ama daha kontrole gitmeyince bide yeni olunca işte ister istemez korkuyorum :)