merve5561 Kızlar Allah aşkına kızımda bir öksürük başladı 1 aydır geçmiyor artık bunaldım dr gidiyoruz ciğer temiz en son pazartesi antibiyotik verdi hala öksürüyor başına gelen oldu mu bu durum
merve5561 merve5561 yok mu başına gelen kızlar bünyene öksürükler inatçı diye duydum ama bu kadar inatçı mı ya
Efy Aynı durumdayız 1 aydır geçiyor geri başlıyor en son 3 haftadan uzun sürdüğü için doktor alerjik olabilir dedi alerji ilacı başladık buhar veriyoruz arada
merve5561 Efy biz de alerji ilacı kullanıyoruz ama dr buhara gerek yok ciğerleri temiz dedi nebülizatör var aslında evde ama vermedi ilaç
Efy merve5561 bizede ciğerleri temiz dedi ama arada gelen gıcık öksürükler oluyor kriz şeklinde o sırada verin dedi bende ventolin yerine sadece serum fizyolojik koyuyorum oda rahatlatıyor bir zararıda yokmuş o şekilde aklınızda olsun sizinde
merve5561 Efy teşekkür ederim bizim de azaldı sanki öksürük ama antibiyotik kullanmasına rağmen hala tam geçmedi be inatçıymış anlamadım