Aysegul24 Daha bugün açtım evde dursun bazen sütüm azalıyor diye mama veriyordum bugün de deniyeyim dedim mama vermeyi ama oğlum biberonu almadı mamayı da içmedi içinden 4 kaşık kullandım sadece