makinistanne Mammy burnu temiz olsun sürekli temizle. Bir de elinizde makinası (nebülizatör) varsa soğuk hava verin günde 2-3 kere hemen geçiyor. Kızım ne zaman hafif öksürmeye başlasa bunları yapıyorum şükür düzeliyor
Kelebek02 Mammy benımkı de oyle bu gece ozellıkle kaç oldu uyanıyo rahatsız oluyo burnundan atesı yok cok skur ama bı rahatsızlk var burnunda damla damlattım bnde bakalm nolck inşallah bı an once gecer ates yapmasından korkuyorm
Raaz Benimde aynı burnu akıyor öksürüyor kulağnı tutuyo doktora gittim bugün antibiyotik yazdı ama ben vermek istemiyorum 😭
Humaahsen Benim kızımda 2aylık oda grıp oldu benıhlamur verdim gunde 2cay kasıgı nane yaptım dus aldıktan sonra zeytinyağı ile sırtına masaj yaptım sıcak havlu koydum sırtına burnuu cektım surekli 2gune gectı doktor anca antibiyotik verıyo
Ftmgktg Mammy gerek görmedi demekki ama baksa iyi olurdu içinde bsey kalmazdı ne zor valla dilini bilmediğin yerde yaşamak allah yardımcın olsun
makinistanne cansumanisa ya banyo yaptırdığım da kendiliğinden bütün burnu temizleniyor yada serum fizyolojik sıkıp çekiyorum
Deletedmom0102 Mammy bol bol serum fizyolojik yapıp burnu temizlemen gerekiyor hastalığın ilerlememesi için . Geçmiş olsun
Denizkaran_zeynepesil Mammy bol bol emzir ve bebekler için özel olan burun damlalarını kullan ve burnunun açık olmasına özen göstermelisin ki akıntısı ciğerlere inmesin keyfi yerinde ve emiyorsa dert etme bizde yeni geçirdik ilk gün ateş olur mu diye hiç uyumadım bile çom şükür Rabbime atlattık