Asyaveannesi04 bir de babadan kayınpederden her şeye hazır konmuş diyor ki insanlar ayağını yorganına göre uzatmalı o zaman çocuk yapmamalı elbette kimse bakamayacağı çocuğu yapmamalı ama kendisi kirada yaşasa benim çocuk yapmaya hakkım yok deyip yapmayacak mı ya da ileride kendisi çocuğuna bir ev bırakamasa bir maaşla hem kira ödenip hem çocuk okula gönderilmez deyip çocuk yapmamasını mi isteyecek kendi evladı için kendi evladına bunu mu reva görecekler hayır ama kendilerine büyüklerden bir şeyler kalmış az bulurlarsa az yiyorlar çok bulursa çok yiyorlar gelecek ay ne olacak kira mı artacak mı ev sahibi beni çıkartacak mı dertleri yok ondan sonra insanlar ayağını yorganına göre uzatsın benim de tuzum kuru olsa ben yine de demezdim çünkü aklım vicdanım buna müsaade etmez