Beren2323 tutmamıştı epey bi uğraştık zaman geçtikçe geçtikçe tutmayı öğreniyor ilk zamanlar emerken bide hemen yoruluyorlar çenesinin altından destek yaparak emzirirsen biraz daha az yorulur öğrenecek daha annesi çok küçük biz 2 aylık olduk hala bazen tutmuyor 🌸