cinarinannesiiii Kızlar merhaba 25 aylık oğlum için nbl probiyotik drop aldım yorumlar da doğumdan itibaren kullanan var ama açıklaması 3 yaş 10 yaş kullanilir diyor versem mi vermesem mi bilemedim kullanan var mı acaba
Gunes789 cinarinannesiiii ben kullanmıştım doğdupundan beri. 6damla kullanıyordum 5ayına kdr kullandm büyüynce kaç verilir bilmiyorm