Asyaveannesi04 Umaysukusunannesi sağlık ocaklarını verdikleri aşırı gaz yapıyor bebekte ben valens fd400 kullanıyorum
almilabuss Umaysukusunannesi sağlık ocağının verdiğinde paraben olduğu için wellcare kullanıyoruz. Kullanımızda rahat fısfıslı olduğu için
Umaysukusunannesi asrinhatasi Emine003 reçetesiz demi canım günlük kaç doz kullanıyorsunuz birde damlanın fotoğrafını atabilirmisiniz
asrinhatasi Umaysukusunannesi reçetesiz aldım 1fıs 3damlaya eşit. Denedim bir kapta zaten. 1fıs ile içindeki damlalıktan 3damla damlattım miktar aynı.
Premomezra Umaysukusunannesi d-vit 3 kullanıyoruz . Bu konuda direk hastaneden doktoru yazmıştı bende burada forumda görüp doktorumuza sormuştum çoğunluk ocean kullanıyor bizde mi değiştirelim diye. Ancak doktorumuz pazarlama ürünü olduğunu sağlık ocağınınkine devam etmemizi söyledi. Bende değiştirmedim
Hareketvakti Premomezra banada pnu verdiler de onun bebekler için olanı var öı yoksa yetişkinlere verilen mi ? Ya bir postta okudum korktum bu fazla mı bebeklere diye
Premomezra Hareketvakti bilmiyorum ama prematüre doğmuştu küvezden beri 3 damla veriyorum her gün , geçenlerde benimde d vit eksik çıktı doktora gittim bana iğne şeklinde verdi kır ekmeğe dök ye filan dedi sanırım yetişkinlere iğne şeklinde veriliyor
_bahar_ Umaysukusunannesi hayır ocean kullandım hep 2 buçuk yaşında şimdi venatura aldım oda doğal içerikli temiz
Sinem57 Umaysukusunannesi canım Bn mavi decatabs kullanıyorum çok temiz içerikli ztn doğal zeytinyağlı piyasadaki en iyisi