Ozgeruya vurmayı oyun olarak tabi ki yapıyor hatta bir haftadır dozu artırdı tokattır oyuncak ile vurmaktır fırlatmaktır ama istediği olmayınca vurmuyo yani öyle sormuştunuz sanırım sadece oyun zannediyor o yüzden yapıyor tepki vermezsek unutur bence ilgisini başka yöne çekmeliyiz
Aklıma gelmişken bende bişey sorcam bu aralar anne seni seviyorum babamı sevmiyorum diyor ya da tam tersini söylüyor bazen de işte kediyi seviyorum sizi sevmiyorum yani sevginin sadece bir varlığa verileceğini sanıyor en çok da benle vakit geçirdiği için beni seviyormuş babası ona dokununca sini krizleri geçiriyor burdan git falan diyor bunu nasıl düzelticem ya babası bu duruma üzgün kızı öpemiyor bile