busranur_19 ilk üç ay hep memedeydi kızım, iş yaparken bile kanguruya koyup rmzirerek geziyordum. Daha çok küçük normal böyle olması. 3le 4 buçuğun arası daha sakin geçiyor, ayakta uyuttuğum, omzumda uyuttuğum zamanlarda oluyordu ama şimdi 5 ayını geçti, dişten ötürü sanırım tekrar memeye döndü, bazen iş yaparken kanguruya koyuyorum arada orada da uyuyor. Düzen için daha zaman var diye düşünüyorum