Guel_ 47 gün oldu sezeryan olali kanamam 3-4 hafta sürdü ve suan 7 haftaya girmek üzereyiz sari bi akinti var hala günlük ince ped kullaniyorum bi akinti geldigini hissetigim icin sizce bu normal mi sizde de varmi
ZeynepEceninAnnesii Guel_ normal canım benim de öyleydi hatta bi aya yakın da sarı akıntım sürdü doktora da sormuştum çok normal zamanla o da geçecek dedi. Geçti ☺️ 3 aylığız şu an.
ZeynepEceninAnnesii Guel_ aynen tuhaf kokuyo ben hatta enfeksiyon falan oldum sanmıştım ama doktorum normal dedi. Geçiyo zamanla ama içine sinmezse bi kontrole gidersin canımm.
Guel_ ZeynepEceninAnnesii bende ondan korkuyorum googleden bakinca pek iyi seyler yazmiyo yok icerde parca unutulmus olabilir vs 😳 öyle okuyumca korktum
ZeynepEceninAnnesii Guel_ onları bende okumuştum Allah korusun o korkuyla gittim ama çok şükür bişey yoktu, içini ferah tut bi sıkıntın yoktur Allah’ın izniyle.