Dün ilk defa yumurta sarısı tadımı yaptırdım çok az yedi ama boynunda birazcık da göğüs kısmında kırmızı benekler var, çok terliyor acaba isilik gibi bişey mi oldu yoksa alerji mi yaptı yumurta fikri ya da bilgisi olan? Geçene kadar vermeyip tekrar verip test etmeyi düşünüyorum yine aynı olursa alerjidir