Bebeğim 7 aylık ve 7 ay boyunca hep uyku sorunu yaşadık kolik olduğundan dolayı şimdi de diş sancısı vs çevremdekiler uyku damlası damlar diyor ama bana hiç sıcak gelmiyor içime sinmiyor damla kullananlar var mı varsa bebişlerinize kaç aylıkken başladınız memnun musunuz