benim bebeğimde de olmuştu. kaynatılmış soğumuş suyla her emzirdiğimde siliyordum. ama geçmeyince biz göz doktoruna gittik. göz yaşı kanal tıkanıklığı var dedi doktor ve göz pınarlarından burnunun üst kısmına doğru bir masaj gösterdi. o masajı da suyla temizlemeye ekleyince 1 ayda bitti. isterseniz bir göz doktoruna götürün ne olur ne olmaz. yoksa 1 yaşını geçince küçük bir operasyonla açmaları gerekiyor.