Istanbul Şimdi öncelikle 'kötü yorum yapana çok fena beddua ederim' demeniz çok yanlış. Buraya yazıyosanız her türlü eleştiriye açık olmanız lazım. Ama sizin adınıza üzüldüm bebeğiniz de çok küçük, Allah yardımcınız olsun zaten yapılcak şeyleri yapıyosunuz. Ama bundan sonra yavrunuza sıkı sıkı sarılın çoğu zamanınızı onunla geçirin bence daha iyi gelir, Allah yardımcın olsun tekrar canım.. Ama bazen herşey istediğimiz gibi olmuyo, imkanın bakıcak kimsen varsa işe de girebilirsin kafan dağılır, bebeğin emiyosa sağıp bırakabilirsin, zaten yakında ek gıda alıcak işte kafan da dağılır.