ehlenmomyy _The_ANA_ çok güzel renk tonuda kendiside😍 bende hep istemişimdir giymeyi yaşim 23 halen cesaret edemiyorum nedense
_The_ANA_ ehlenmomyy Değil mi😍 Kız ferace giymek tesettürün en rahat hali. Alıştın mı daha hiçbir şey giyemiyorsun Tunik pantolon alacaktım salaş. Yine dayanamadım feraceye
_The_ANA_ ellerimtombik1 Ben feracelerimi hep Lemayeden alırım. İnstagram sayfası ve sitesi de var. 670 ya da 680 di diye hatırlıyorum
ellerimtombik1 _The_ANA_ merhabalar bu feraceden almak istiyorum da beni tek ölçü olması çok düşündürüyor ben de 53 kiloyum içinde kaybolur muyum çok büyük falan gelir mi?
Fusunf _The_ANA_ kapalı olsam sanırım kesin böyle giyinirdim renk olarak tonu benim zevkime göre değil ama bence tunik pantolondan bin kat güzel çok şık duruyor🌸
NuruKelam _The_ANA_ Rengi çok güzel ama ben bu pile mi deniliyor bilmiyorum büzgüleri çok beğenmiyorum. Bu rengin düz dökümü olsa şahane olur. Nereden bakıyorsunuz? Ay Lemaye demişsiniz belli zaten. 🤗