Dün kaka testi pozitif çıktı 1 Nisandan beri s0r ve süt ürünleri yumurta paketli gıda kuruyemiş yemiyorum 4gündürde et tavuk salça yemiyorum dün doktorum aptamil verdi bebeğim biberon tutmuyor 3gün mama ver dedi ama tutmuyor ek gıdaya geçmil bebek gibi beslenecekmişim neye alerjisi olduğunu bulana kadar ne yiyorsam 3gün onu yiyecekmişim kakası ishal ve gurultu yapıyor bide huzursuz ağlıyor ama ağlamasına kolik olabilir dedi ben nerden anlayacağım neye alerjisi var zaten kaka hemen düzelmezmiş birde mesela 3gün patates mi yenir yada 3 gün sadece havuç böyle süt olmaz ki