Kurtuldunuz mu aceba ? Benim de bazanin altında gelinlik vardı . Bı kaldırdım aoka girdim her yeri hali böceği olmuş . Sadece kumaş olarak o ve kitaplar vardı . Orda bulunanlari attım . İlacladim . Temizledim suourgeme kadar yıkadım . Midem bulanıyor . Yatahi bı kaldırdım orda da 3 4 yerde obeklenmis . Napcam bilmiyorum