H123 Bugün adetimin 7.gunu dun akşam sahur yaptım niyet ettim bugün sabah da gusül abdesti aldım namaz kılacaktım lekelemem vardı çok az varla yok arası şimdi orucum devam mı ediyor.yoksa tekrar mı banyo yapayım ibadetlere devam edeyim mi cevap lutfen
Rumeysabas H123 bildiğim kadarıyla beyaz akıntı gelene kadar adet sayılıyorsunuz bu süre 10 günü geçerse özür sayılıyor ondan sonra ibadetlerinizi yerine getirebilirsiniz
H123 tatlibiranneo yanı çok hafif az bit renk değişikliğinden ibaret ben akşam niyet edip öğleden önce güsul alınırsa bozulmaz diye biliyordum😣
H123 Az önce de baktım herhangi bir leke yok ’ne yapayım bilemedim namaz kılacam kuran okumam lazım kaldıgim yerden devam mı edeyim veya gusül mu alayım devam edeyim veya oruç vs kabul olmaz mı kafam karıştı lütfen bilen yazsın
icegul H123 eğer 12den sonra hiç gelmediyse duş alıp oruca devam edebilirsiniz ama 12den sonra da varsa kaza gerekiyor
H123 tatlibiranneo yanı 7 gün oruç kaza edeceğim üzüldüm ya gün boyu hiçbişey yok olmayacak biliyorum tamemen bugün bitiyor neyse bir cay koyayim abdest alayim kuran okurum bende teşekkür ederim