Minikkopya Deletedmom_42 yani tansiyonumu ölçmedim ama emzirirken bazen içim geçiyo gibi oluyo o an bişiler yeme içme isteği geliyo.. Tansiyon düşmesi de normal vücudumuzdaki vitaminleri evlatlarımıza veriyoruz süt yoluyla.
edafmo Deletedmom_42 ölçü olarak bilmiyorum ama bazen böyle inanılmaz uykum geliyor gibi oluyor gözlerimi açamıyorum bazen elim ayağım titriyor tatlı birşeyler yiyene kadar
Deletedmom_42 Minikkopya multivitamin emzirirken kullanılabiliyor değil mi ocean mummy almıştım başlasam iyi olucak hamilelikte ilk 4ay tansiyon düşüklüğünden hep yatmıştım zaten
Deletedmom_42 Mehmethan07 bende süt ve ürünleri tüketemiyorum maalesef ama şerbetli tatlı çekti canım şimdi yapıyorum karnımı doyurdum hemen
Profanne Deletedmom_42 ben ilk oglumda emzirirken cok susardım o an basladı agzım yapıs yapıs olmaya tansiyonla alakası oluyor mu bilmiyodum sonra düzeldi