Alminazli Kızlar merhaba yan komşum yeni taşındı yani 3 ay faln oldu iftara gidicez bugün davet etti eşim ben ve kızımla giderken ne alım sizce ya bilemedim tatlı faln mi içecek mi alım bilemedim onun da 3 yaşında bı oğlu var
BirAlparslanAnnesi Alminazli en sıkıntılı an 🙈 şimdi tatlı yapmıştır dersin tatlı yerine başka bişr alırsın o da tatlı zaten getirirler deyip tatlı yapmamışsa bu duurumda var 😂 benim başıma gelmişti ama bizim samimiyet yediğimiz içtiğimiz ayrı olmazdı eşleri tatlı almaya göndermiştik. Bilemedim şimdi napsan
Uykusuzhergeceeee Alminazli tatlı uygun olur. Durumunuz varsa da oğluna küçük bir hediye güzel olabilir
Ekvatoral Alminazli biz eşimle tatlı ve içecek alıyoruz. Ama aslında her şey yapılmış oluyor. Bizde öyle herşeyi yapıyoruz ama gelenler illa ki bir şeyler getiriyor. Tabi aileden olanlar bize sormadan getirmez. Samimiyetten dolayı. Çocuklara ufak oyuncak yiyecek gibi birşey bir de tatlı almanız yeterli olacaktır bence
Antalyalianne Alminazli Bence tatlı çünkü o yapsa da yapmasa da siz götürmüş olursunuz iki çeşit tatlı olur hem çocuğa da küçük bi oyuncak hediyelik bişey olabilir mutlu olur
Mmdr Alminazli tatlı al içecek biraz basit kaçar birde ilk defa gideceksiniz sanırım ben ilk gittiğim evlere hep baklava götürürum kendime adet edindim bir samimiyetuniz oldukdan Sonraki gidisleriniz göz gezdiririm mesela evine bir eksiği varsa veya evine uygun bir ev eşyası götürurum
Minikkopya Alminazli yani açıkçası ben arayıp akşaöa tatlı yapma ben alıcam pide de ben getiriirm derdim