Aybers üslubunuz o kadar yanlış ki ben utandım okurken. Pardon da para veriyorsunuz diye insanları satın aldığınızı mı düşünüyorsunuz? Karşınızdaki size sürekli el pençe hizmet etmek zorunda olan biri değil, DOKTOR farkında mısınız bunun.! Para veriyoruz diye çocuğunuzun kakasını da paylaşıp bir bakıverin demezsiniz ya. Bebeklerin ilk 6-7 ay bağırsak florasından dolayı dönem dönem kabız olmaları çok doğal. Sadece anne sütü alıyorsa siz kabız yapacak bir şey yemişsinizdir. Mama alıyorsa kabız olması çok doğal mamasına arada bir iki damla zeytinyağı damlatın. Ek gıdaya geçtiyse kabız olması çok normal her tadımına zeytinyağı ekleyin. Demir damlasına başlasıysanız kabız yapar damlayı değiştirin. Zaten bir bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması olağandır 1 haftadan sonra desteklemek gerekir. Sadece doktora öfke kusmak yerine her annenin bilmesi gereken kadarını internetten araştırmayı denemelisiniz.