Slm arkadaşlar iki gün önce doğum yaptım . Doğum sancılarımla hastaneye gittiğimde 10 dakikada 1 sancıyla gittim . Doktor 3-4 cm açılma var dedi . Sonra biraz suni sancı verdiler 6 cm oldu . Doktor gelip suyunu patlattı ben kaka yapıp yapmadığını yoksa nasıl bileceğim dedi ve istemesem de suyunu o patlatmış oldu sonra Ebe gelip kontrol ediyordu açılmayı ama 6 cm iken açılmaya baktığında ebenin yüzünde bir suçluluk ifadesi oluştu o an kanama başladı . Sonra o ebe daha kıdemli olan ebeyi çağırdı korktu belli ki ters bir şey yaptı . Ama oluyor böyle bazı doğumlarda dediler sonra doğuma kadar benim kanamam oluyordu pıhtı şeklinde çoğu zaman. Doktor bir ara ablama rahim kenarı zarar görmüş o yüzden demiş ama doğumdan sonra her şey gayet normal bir sıkıntı yok bazen bebek gelirken kanald zorlama yaptığı içim kanama yapar diye bizi rahatlatmaya çalıştı . Doktorum bu arada medipol hastanesi doçent doktor . Sizce normal mi o kanama ben kimsede duymadım böyle bşr şey çünkü rahmime zarar vermiş olabilir mi o ebe ? Çünkü çok korktu belliydi ters bir şey yaptığı .