Tubaalprsln akliniz varsa ordan alisveris yapmayin. Bir kere , gorsellerin guzelligine aldanip, marka olmayiversin diye dusunup aldim. Cocuguma giydirmedim bile bir suru kombin yapmistim hepsi cöp. Mesela bir takim aldiniz, alti 5. Aya uygunsa ayni takimin ustu bir yaş. Boyle orantisiz. Les gibi kokuyorlar. . Etiket yok. Kac aylik oldugunun bile bilgisi yazmiyor Kalitesiz. Firmaya sikayetlerini belirttiginde tahmin edersiniz ki umursamiyorlar. Faturasiz islem yapiyorlar