Egiskom merhaba 😊 yok öyle bişey olmadı aksine gittiğim için özlüyorlar gelince aşırı mutlu olup resmen üstüme atlıyorlar birini alırsam diğeri ağlıyor görseniz . Sizi özleyeceği için öyle bişey olmayacaktır diye düşünüyorum. Annenin yerini tutmaz kimse birde emziriyorsunuz o ayrı bir bağ oluyor. Ben 1 yaşına kadar %90 hatta 95 anne sütü ile besledim henüz öğün olarak ek gıdaya yüklenmek için çok küçük. 1 yaşa kadar ana öğün anne sütü oluyor. Diğerleri tadımlık. 1 yaşından sonra öğün vermeye başladığım için sağımı bıraktım. Gelince istediği kadar emiyor. Süt sağımı ise sağıma alışık olmayan memeden süt çıkmaz. Makineniz ile ilgili bir sorun yoksa siz düzenli her gün sağın bir süre sonra süt gelmeye başlar. Terbiye olmuş memeden zaten süt zor çıkar ama sağıma alışınca gelecektir.