nazlimom_ Menactra olmamız gerekiyor du arkadaşım ecza deposunda calısıyor aşı yokmuş. menactra yerine nimenrix varmış muadili dedide olurmu?
Temmuz1 Meteee biz ilk dozlari beraber olduk bir sorun yaşamadık.1 yastan sonra 13.ayda 1 doz nimenrix oluyor zaten. Sonra bexeronun 2.dozunu olduk. Yazında 3.olup bitiricez inşallah.
Temmuz1 Meteee bir sorun olmuyor ama siz yine de bir sorarsınız doktorunuza.bazilari beraber yapmiyor sanırım bizimki ikisini aynı anda yapmıştı.