yigidoooooo Merhabalar, Bende hamilelikte 2 doz aşı oldum. Daha sonra ebem bana istersen toplamda 5 doz devam edebilirsin demişti. Sizin gibi 3.ay gel demedi ama isterseniz tercih sizin 5 doza doğumdan sonra tamamlayabilirsiniz dedi bende kendi isteğim üzerine 3.dozumu oldum. Hatta bir kaç güne gidip 4.dozu olacağım süresi geldi çünkü