kızım 3900 gram doğdu 3700 e düştü şişlik inince. Şimdi 3 ay 13 günlük 6 kg ve 63 cm . Şubat ayında 5100 gramdı . 1ay önce de 5400 gram 63 cm di . Bugün boyu 1ayda hiç uzamamış 600 gram almış . Aynı yaşta bebeği olanların gelişimi nasıl. Kızım yavaş mı ilerliyo? Bu arada doktorlar normal buluyorlar