Slm kızlar 2haftadır microfer kullanıyorum 5aylık kızım var 3gündür pişik oldu sizce bu damladan olabilirmi böyle kabarçıklar var özel bölgesinde sudocrem sürüyordum hep şimdiye kadar böyle bi sorun yaşamamıştım kullandığım bezde sleepy de şimdi molfix e geçtim ondan mı bilemedim