Neva-xy benim kızımda ateş cumartesi sabah başladı (17 aylıkken olan )şurup verdim dediğiniz gibi 37 altına inmedi bir türlü 3 saat olmadan tekrar çıktı pazar öğleden sonra rahatladı geceye doğru tekrar çıktı yüne ilaç verdim sabaha kadar yoktu sabah tekrar çıkınca gittim son ateşmiş bir gün daha beklesem olmayacakmış ama insanda korkuyor düşmeyince ilerlerse die doktorun numarası varsa isterseniz mesaj atın belki daha iyi yönlendirir. Azı dişi çıktığı içim zorlamış ateş ondan olmuş 6. Hastalık geçirdiğinde o kadar kısa sürede çıkmamıştı