Leo2020 tam kendini keşfetme ayları hiperaktif çok başka bisey bence bunu en iyi büyüdükçe gozlemleyebilirsin doktor soler flan ..mesela benm oğlum 1 yaş 20 gunlk hiç durmaz yemegini yediririm hareketlerinden onu eritir anında beze gider bu yüzden kilo alımı hep sınırda normaldir sordgumda da doktora ebeye çok hareketliyse bide metabolizma hızlıysa ondandır der ..ama şuan senin 6 aylık bebiş için çok erken yeni yeni vücudunu kesfedyor