Temmuz1 evet 2 defa tahlil yaptırdım birini hastane de diğerini sağlık ocağında yaptırdık geçen sene. İkisi de temiz çıktı. Annem de senin gibi söylüyor canım. Sen ve kardeşlerin de bebekken yemezdiniz , üzülme sonradan açıldı boğazınız bak diyor. İnşallah öyledir. Şuan 26 aylık. Bir abi çocuğunu 3 yaşında kreşe vermiş annemlerin orda , asla yemem dediği her şeyi yiyormuş. Belki de akranları olunca yer benim ki de okulda dediğin gibi 🦋🙏🏻😊