Asyabuse ben etkisini düzenli kullanımda yaklaşık bir hafta içinde gördüm diyebilirim ama benim bebeğim de neredeyse tamamen mamaya dönüp gündüz hiç emmek istemiyordu meğerse sütüm yokmuş şimdi çoğunlukla emiyor ama tamamen kesemedik günde 2 kere 60 veriyorum aslında 3 aylık bir bebek için çok az ama kilo alımı iyi olduğu için ve bez sayısından yeterli emdiğini anlayabiliyorum emzirme sonrası ağlaması sadece doymadıgı için değilmiş, ilgi istiyor, keşfetmek istiyor, gazı olabiliyor, anne kokusu istiyor, hepsinde emme refleksini sergiliyor çünkü tek bildiği ve ona güven veren tek şek o..
inşallah sizede cok iyi gelir sağım yapmak zamanla azalmaya sebep olabiliyor uyurken , uykudan yeni uyanıp tam ayılmamışken bol bol emzirin ben 45 günlükten beri ayakta gezerek hoplayıp zıplayıp emziriyordum şimdi çok şükür biraz daha toparladık