TheBaby ebruk542 Çokta sürede takılı kalmıyordum. Zaten uyku saati yemek saati oyın saati derken uzun kalamazki bebek içinde. Ama çok eğleniyorlar. Keşif için çok iyi bir araç. Yalnız bırakmıyorsun zaten. O anlamda güvenli.
nevabilen Minnikkizz yürüme arkadaşı da var ikisiyle birlikte götürebilirsiniz sizde hepimiz yurutecle buyumusuz
Denizanasi92 Minnikkizz yürüteç kullanmış biri olarak yaşında yürüdü gecikme falan yapmadı ama biz çok kontrollü kullandık günde yarım saat falan