aysealb_ yani hiç fark etmiyor aslında ben hangisini bulduysam onu aldım ama en çok unibaby kullandım, şuanda da e bebeğin markası baby me kullanıyorum fiyatı da güzel, bi de saç kremi olarakta Johnsonsbaby nin kullanıyorum çok güzel kokuyor ve yumuşacık yapıyor, yani kısaca ben tamamen çıkardım hayatımdan normal şampuanları ☺️