AyEmRa nasıl durabiliyorsunuz ya benim bebeğim 3-4 kaşık sonra alısıyor tadına nasıl 1 çay kaşıgında duruyorsunuz. 2 yemek kaşığı kadar veriyorum ilk tadımında ben. alerjik bi bebeğim var ama o kücük ağızını açınca duramıyorum
EceDM AyEmRa kabızlık için doktoru zeytinyağını bile 2 çay kaşığı ver dedi, günde 3 defa hem de. Gelecek ay baslayacagiz tadima. Ben de tekte kalmam gibi 😄
Serapsfb AyEmRa gercekten insanliktan nasibinizi almamissiniz sanki kotu birsey solemisim gibi yorumunuza bakin yazik
Bsraak AyEmRa alerjik bebeğiniz varsa daha dikkatli olun bence bebekler daha anlamıyolar başta doyumluk dedim amaç tattırp alerjisine bakmak en azından ilk gün çok vermemek lazım bide kabız falan olabilir fazla yiyince